.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل؛
مسئولان برای کاهش مشکلات مردم چه کاری انجام دادند؟
با توجه به اینکه سال جاری سال «تولید ملی و حمایت از کار سرمایه ایرانی» بود، مسئولان باید پاسخ دهند برای تحقق این شعار چه کرد‌ه‌اند/، رقص و دهل که در سالن مجلس سران به مناسبت نوروز انجام شده مناسب نظام جمهوری اسلامی نیست.
مسئولان  برای کاهش مشکلات مردم چه کاری انجام دادند؟

شمال نیوز:رفتاراخیراحمدی‌نژاد درمراسم رئیس جمهور ونزوئلا سبب اعتراض مراجع تقلید و مردم است
به گزارش خبرنگارشمال نیوز، امام جمعه بابل گفت، رقص و دهل که در سالن مجلس سران به مناسبت نوروز انجام شده مناسب نظام جمهوری اسلامی نیست.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل:حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز بیان داشت: رقص و دهل که در سالن مجلس سران به مناسبت نوروز انجام شده مناسب نظام جمهوری اسلامی نیست.
وی ادامه داد:ای کاش مسئولان یک صدم هزینه این امورها را صرف مسئله حجاب و ارزش‌های به زمین مانده در کشور می‌کردند.
این مسئول بابیان ایتنکه، لازم نیست برای نوروز چنین هزینه‌هایی صرف شود،خاطرنشان کرد: امروز مسئله فراموش شده جامعه مسائل فرهنگی و حجاب است و با شروع فصل گرما، حجاب نامناسب به سان آتشی جامعه و فضای خانواده، حریم احیاء جوانان و دختران ما را فرامی‌گیرد؛ باید به این امورها توجه شود؛ ترویج مسئله عفاف و حجاب شایسته مسئولان نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام روحانی همچنین به پروژه‌های ناتمام بابل اشاره کردوگفت: متأسفانه رسم شده، پروژه‌های بابل عمری 18 ساله داشته باشند، هنوز کنارگذر جنوبی ما حرک جدی به خود نگرفته است و حتی پروژه‌های سفر اول به نتیجه نرسیدند، بنابراین باید دولتمردان این استان و شهرستان به مردم پاسخگو باشند.
امام جمعه بابل درادامه، با تبریک فرارسیدن سالروز تولد حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: شایسته است در این روز مبارک که به نام مقدس پرستار نامگذاری شده از خدمات صادقانه و خالصانه پرستاران که به بیماران رسیدگی می‌کنند قدردانی شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال جاری سال «تولید ملی و حمایت از کار سرمایه ایرانی» بود، مسئولان باید پاسخ دهند برای تحقق این شعار چه کرد‌ه‌اند و برای کاهش مشکلات مردم چه کاری انجام دادند؟
خطیب جمعه بابل بیان داشت: رهبر معظم انقلاب ازگرانی‌های اخیر ابراز گله و نگرانی کردندواین مسئله به امر داخلی مربوط می‌شود یا مسائل خارجی مسئولان باید در ین راستا به مردم پاسخ دهند بسیاری از این فعل و انفعالات به ناکارآمدی‌های داخلی بر می‌گردد که باید اصلاح شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: تقوی پایه دین و سبب آبادانی هر جامعه است که نبود آن جامعه را ذره ذره به فساد و تباهی می‌کشاند.
حجت‌الاسلام روحانی به حضور رئیس جمهور در کشور ونزوئلا اشاره کرد و بیان داشت: رفتار اخیر احمدی‌نژاد در مراسم رئیس جمهور ونزوئلا شایسته و مناسب نظام نبوده واین موضوع سبب اعتراض مراجع تقلید و مردم است.
مام جمعه بابل درپایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور هر کشور نماینده آن کشور محسوب می‌شود، بنابراین عمل احمدی‌نژاد به پای نظام و انقلاب نوشته می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی زاده 26 اسفند 1391
امام جمعه محترم بابل حجه الاسلام روحانی
با سلام احترام :
1-حداقل اینکه نماینده های بابل حاج آقا ناصری و نیاز مورد تائید شما می باشند.تا فرماندارو...
2-همچنانکه زمانی آقای احمدی نژاد صددرصد مورد تائید شما بود

منظور شما کدام مسئول است عذر می خواهم کمی صریح بیان می کنم -شما که در مجالس سر یک سفره با همین حضرات می نشیند- حال پشت تریبون چه کسانی را زیر سوال می برید .
واقعا مردم باید چه کنند این شعار بس نیست.
مجددا عذرخواهی می کنم
بابل 26 اسفند 1391
آقای روحانی زمان خواهی نخواهی می گذرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فعلاً که همه بر اساس نظر شما سر پست شهرستان هستند . دیگه چه مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهردادمحسنی 26 اسفند 1391
شماخودت برای حل مشکلات مردم چکارکردی؟
نا شناس 26 اسفند 1391
کاش کمی در مورد مشکل آب بابل که تقریبا از ساعت 8 صبح قطع میشه و تا 1تا3 شب وصل نمی شه و منبع ذخیره هم گاهی به علت کمبود فشار آب پر نمی شه تا روز استفاده کنیم صحبت میکردید و تذکر می دادید به نظر من از سایر پروژه های عمرانی و غیر عمرانی شهر مهم تره.آب نباشه بهداشت و سلامتی نیست با توجه به اینکه اساس اسلام بر پاکیزگی است.هر سال این وضع داره بدتر می شه .شهروندی از منطقه مهدی آباد بابل
نا شناس 26 اسفند 1391
از اینکه حاجی مشکلات شهرستان رو بدون واهمه ، تو تریبون نمازجمعه مطرح میکنه ما متشکریم. آقایونی هم که نظرای قبلی رو نوشتن قطعا دلسوز بابل نیستن و دنباله ایجاد آتیش تفرقه هستن و الا آقای روحانی به نکات درستی اشاره کرده.
جعفر 26 اسفند 1391
مثل اینکه حاج آقا یادشان رفت بخاطر اینکه آقای احمدی نژاد در سال 84 و 88 رای بیاورد چه تهمتهای نصیب رقبای ایشان می کردند !! خود کرده را چاره نیست . این را باید بدانید اگر هر کاری، حتی اگر حمایت از شخصی در انتخابات برای خدا نباشد و صداقت در آن نباشد و از روی هوا هوس باشد و یا بخاطر رو کم کردن رقبای خود به دیگری که شایستگی آن را ندارد حمایت کنیم همین می شود حاج آقا!.
نا شناس 26 اسفند 1391
طرفداري بي جا وزياد امثال شما مار به اين روز گرفتار كرد .
علی 25 اسفند 1391
آقا یا خانمی که ما را عامل تفرقه می دانی و اینکه دلسوز بابل نیستیم- و از نظر شما پشت تریبون به نکات درست اشاره میکنند - بفرمائید چرا پشت صحنه همین مسئولین محترم بابل با هم رفت وآمد خانوادگی دارند، بهم نان قرض می دهند...
نا شناس 27 اسفند 1391
شما برای دینداری مردم چکار کردی؟
نا شناس 27 اسفند 1391
حرف زدن راحته حاج آقا ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.